skylla skylla
31
BLOG

Żałoba narodowa trwa...

skylla skylla Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Wczorajsze wydarzenie nadal jest dla mnie czymś, co nie mieści mi się w głowie i tak naprawdę do mnie nie dociera... Każdy odbiera to w inny sposób, ale ja -  oglądając przez cały dzień relacje w tv, przyłapałam się nagle na myśli: "co oni chrzanią, prezydent nie żyje? niesmaczny żart"!. Niestety, to nie żart (chociaż nadal mam nadzieję, że to tylko zły sen).

Jednocześnie czytając wpisy, opinie, oskarżenia czy dywagacje dotyczące tragedii i jej przyczyn, zastanawiam się, dlaczego ludzie nawet w takim momencie korzystają z okazji, żeby "pochwalić się " swoimi poglądami, wbić  szpilę, podrzać atmosferę wymyślając "prawdopodobne" teorie, segregować ludzi na obozy - w zależności od celu rzucanych przypuszczeń co do przyczyn katastrofy i ogólnie "mądrzą się" i lubują w obalaniu opinii krytykujących ich postawę.

Mamy czas żałoby narodowej. Zostawmy nasze osobiste dociekania, nie wykorzystujmy sytuacji do udowadniania innym naszej mądrości, wszechwiedzy itp. Prawdy możliwe że i tak nigdy nie poznamy...

Po prostu pochylmy głowy, zmówmy cichą modlitwę za dusze tych, którzy zginęli w katastrofie, pomyślmy o ich najbliższych - będących w nieutulonym żalu i rozpaczy...

Uczcijmy pamięć poległych!

CZEŚĆ ICH PAMIĘCI!

skylla
O mnie skylla

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości